Tisdag.

Länge sedan igen,men nu är jag tillbaka.Det rullar på kan man säga,Signe går i skolan och verkar nöjd med det,igår var hon i Skogås ett par timmar.Idag har det varit skolfoto i skolan,och nu har hon åkt till Haninge för att klippa sig. Jag har fyllt på hennes busskort idag. De hade sökt mig från företagshälsovården,men när jag ringde så svarade de inte.Får försöka igen imorgon. Jag har mått lite halvförkylningsaktig ett par dagar frussen ont i skallen och så. Men idag har det varit riktigt ok faktiskt. Lillemor skenvalpar och ylar och håller på smått jobbigt. Jako får bara mer och mer fjädrar bortplockade av Elin,men han är lika kär i henne för det. Den här veckan är det mycket,jag ska till nynäs klockan 10 på torsdag,sedan ska vi till sös klockan 14,och på fredag ska Signe göra en undersökning.Imorgon är det första september och jag har bytt till vinterväska.Snart fyller min lilla dotter 15 år!oj vad tiden går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0