Tisdag.

Sover så dj knackigt om nätterna,men när Mr och Signe åkte hörde jag inte ett dugg av. Fikade segade runt,de kom hem allt hade gått bra med Aferesen,det är ju skönt. Men Signe har gått och blivit dunder förkyld stackarn. Jag har knappt gjort någonting idag,känner mig seg less osv. Nu regnar det som attan här på Konvaljevägen,har varit till Lillan för en stund sedan.Signe berättade att hon hört att Lillan skulle gå i konkurs,tråkigt för det har ju funkat bra. Igår var vi ju som sagt på bup besök jag pratade med Calle och Ylva på mitt håll. Det var skönt att få ventilera vissa saker som hänt,vi fikade sedan åkte vi hem. Signe drog till Skogås en snabbis,och jag pratade länge med min syster i telefonen. Ja det är väl det hela så här långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0