Söndag.

Jo då jag hänger med fast jag har glömt bort datorn ett par dagar.Det flyter på här Signe gör sina små utflykter,hon är för rolig och så modig min dotter. Mr har flyttat ut till Åsvik igen,Har tydligen semester igen veckan som kommer. Men Signe och jag har det så bra här hemma bara vi två. Någon mer sommar lär vi inte få,jösses vad det regnade igår,och vi fick ju en släng av åska också. Danne var som vanligt skit rädd stackarn,Danne och jag har lite otalt med varandra sedan han tog en liten fågel som flugit in på altanen här om dagen. Då jäklar är sega Danne som en pittbull minsann,jag hade inte en suck att rädda fågeln. Imorgon ska jag eventuellt ner till frissan och se vad som kan göras åt mitt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0