Söndag.

Har inte skrivit på ett par dagar igen,men här rullar det på. Jag fick ett smärre utbrott i torsdags på Mr,och istället för att stanna kvar i husvagnen var han ju tvungen att komma hit,hela fredagen och igår har han suttit som ett rundningsmärke mitt i köket.Och fört oväsen som bara han kan. Jag är ju så van att det är lungt tryggt och skönt här. Signe har haft lite skojiga saker för sig,igår var hon i Stockholm med moster och kom som vanligt hem och hade fått handla fina saker.Hon verkar vara vid gott mod,det är tur att jag har henne som livar upp här,annars är det ju inte för muntert precis. Imorgon kväll ska hon och Tina gå på konsert. All min energi har gått till att vara arg,men i här om dagen så ringde Karla,hon försökte vara riktgt trevlig faktiskt.Nu hade hon skickat ner något papper till företagshälsovården,så nu ska det göras någon slags arbetsprövning? undrar vad det prövar då? Jag hinner väl gå i pension innan det hela är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0