Onsdag.

Sov bra gick upp fikade segade runt,orolig när jag vaknade.Men det gick över rätt fort. Signe kom upp rätt tidigt,hon berättade att hon drömt värsta senariet. Först hade vi åkt hemifrån klockan ett på natten och lämnat henne ensam,sedan hade det kommit en krokodil och ätit upp Danne.Varför vi hade lämnat henne ensam berodde på att jag promt skulle åka och köpa en Kopia av Lillemor.Och när jag gjort det så hade vi inga pengar kvar,så hon fick äta nudlar i flera månader.Oj oj vilken dröm. På eftermiddagen drog hon till Nynäs med Sara. Jag har plockat lite här hemma,bytt lakan i sängen,så nu blir det skönt att lägga sig. Signe och jag har varit till mitt jobb en sväng,Signe tränade och jag solade. Mr lagade mat ikväll,Calle från bup hade ringt Mr idag och frågat hur det var? Hur vi ska göra framöver har vi som vanligt inte diskuterat. Mr är inne hos sig och jag hos mig. Ska snart gå ut med hundarna,sedan duscha och gå och lägga mig. Har sänkt min antidepresiva medicin idag,10 mg till gjorde ingen nytta,och dessutom kände jag mig yrsligare tror jag eller om det bara var inbillning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0