Onsdag igen.

Sov jätte dåligt igen,men sov istället rätt länge,fikade duschade fixade till mig,samt målade dit ett par ögon. Plockade undan lite här och var,Signe var inte i skolan idag pga sin förkylning. Jag tog bussen till Ösmo,träffade Majsan på väg dit.Min syster och jag var på banken och sedan var vi och tog en fika och pratade en stund. Mr hade börjat med maten,när det var dags för föräldramöte var han snabb att gå dit så jag gav fan i att gå dit kan man säga,Tyvärr så tog han inte reda på fakta innan han började prata slutbetyg för 9an med sin dotter. Att det alltid ska vara så mycket oklart här på Konvaljevägen? Jag har haft skallevärk länge men nu har det gått över,hundarna har varit ute och jag är klar för natten.Imorgon orkar nog Signe gå till skolan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0