Onsdag.

Sov rätt dåligt inatt,men vaknade tidigt ändå,fikade segande runt.Det har varit varmt idag nästan lite tryckande åskvarmt. Signe verkar glad över besöket igår,hon har varit hemma idag och laddat inför skolan imorgon. Imorgon ska jag äntligen till frissan!Vi har förstås ätit och efter det tog vi Gråben ända ner till Klädis ha ha. Signe hittade lite kläder,2par örhängen och 2 halsband fick följa med mig hem. Kul att man kan köpa nya saker också,för kläder man lämnat in. Har skickat tillbaka en Bh som inte passade idag,kommer en ny. Mr har ont i halsen och är jätte hes,och det visade sig att han inte haft någon astma medicin på ett tag.Smart drag eller? Jag svettas som attan både för att jag är tant samt värmen tror jag. Sitter och funderar på om jag ska gå och hälsa på jobbet?men vi får se hur det blir med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0