Onsdag.

Sov rätt ok när jag väl somnade,fikade segade runt som vanligt.Mr var här tidigt idag duschade och åkte hem till sig igen. Det har varit ganska skapligt väder idag,så jag har suttit på altanen och löst korsord. Tvättmaskinen har gått,men annars har man inte lust med så mycket här på Konvaljevägen. Vi har så klart ätit Signe och jag,och för mig har det blivit en och annan kopp fika,men inga M kulor idag. Signes lärare hade mailat om att vi skulle träffas före skolan börjar,det var omtänksamt av henne tycker jag. Har pratat med systra mi i telefonen ikväll,det händer tyvärr alldeles för sällan. Men när det väl händer så pratar vi en lång stund. Hon hade en söt och tänkvärd historia att berätta,om olika möten med människor,som kan göra intryck som man aldrig glömmer. Signe har varit en sväng till Nynäs med Sara,de hade haft det så trevligt. Jag har gjort allehanda kroppsvård medans jag var ensam. Ingen chef eller handläggare från försäkringskassan har hört av sig idag heller. Snart tror jag att jag skiter i det här och friskskriver mig och provar att jobba utan arbetsträning.Det kan ju bara gå åt helvete eller hur? Ja det var väl det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0