Många olika livsöden.

I eftermiddag har jag slagit på stort och tagit mig ända till Haninge de ni! Jag var i akut behov av ett överlack,så min dotter fick med mig dit. Vi åkte buss till Västerhaninge och sedan tåg två stationer. Vägen på bussen dit var lite halvtufft,men sedan gick det bara bra.Vi var på Kicks gudsgåva till kvinnorna och handlade lite smått och gott som flickor kan behöva. Sedan fikade vi och gick runt i affärer tills vi blev utslängda för de skulle stänga. Lilla mamma vart till och med uppraggad,den ena var väl inte helt rumsren men man får inte begära för mycket!och Signe hade iallafall roligt. Eftersom vi fick vänta på bussen när vi skulle hem,så träffade vi Göran med ragg,han hade hjärtfel men det var nog inte det största bekymmret för honom eller ragget. Ja det finns mycket folk i vår herres hage. Bussresan hem var betydligt angenämare vi äkte ju förbi,Kalles hus ,Grindsjön,Kalle Lagerqvist trollsta där har man ju varit sedan man var liten.Sanda, ja det blev en riktig nostalgi tripp. Hann tänka på mycket roligt man varit med om. Signe var så go och snäll mot mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0