Frisör besök.

Vaknade av att Signe och Tina satt i köket och pratade,i väntan på att skolan skulle börja. De var bara där någon timme idag,det känndes som det varit ok. Jag tog Gråben i regnet och åkte till frissan,allt gick bara bra där och jag är iallafall nöjd.Mr såg ingen skillnad men han skulle inte märka om jag la till med helskägg typ. Signe åkte till Nynäs med sin moster och senare åkte de till Nacka. Jag har faktiskt varit riktigt duktig här hemma,städat dammat,använt Tusse. Bytt rent i sängen,då är det extra skönt att lägga sig sedan. Djuren är utfodrade diskmaskinen samt tvättmaskinen är på. Maten är avklarad,rester sedan igår. Ska nu gå och köpa mjölk,och sedan ut med hundarna i regnvädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0