Fredag! och Signe och jag är ensamma

Sov rätt ok inatt,Signe var i skolan jag fikade duschade fixade till mig och åkte en sväng ner till frissan. Har fixat virusskyddet på datorn,jag har gått en sväng med Tusse.Skurat av golven där jag bor i huset,samt gjort lite mysigt.Nya lakan i sängen ja ska ju sova själv inatt det gillar jag! Vi har varit på Konsum och handlat Signe och jag,så nu har vi ätit tacos och ätit munkar till fikat.Signe hänger med Tina en stund nu. Djuren är utfodrade,tvätten är klar och det är diskat och prydligt här. Ljusen är tända på altanen,och det är så lungt och skönt,tänk om det alltid kunnde vara så här. Det borde väl gå att bo i husvagn på vintern också kan man tycka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0