Fan att underbettet ska vara framme.

Sov som en skit,Signe var i skolan idag.Jag fikade segade runt duschade fixade till mig.Tvättade och donade lite.Signe åkte en sväng,och jag och Gråben var ner till Klädis.Lite småsaker fick följa med hem. Imorgon är det fredag igen och Mr ska ut till Åsvik,ingen hjälper ju till där ute.(Kanske beror på att de andra har familj).Så oj vad det ska fixas för höstfesten på lördag.Måste vara jobbigt att ligga så på topp. Signe sitter och pluggar nu och jag har varit ute med hundarna,nannalinnet är på hoppas jag får sova inatt då? Imorgon ska jag en sväng ner till Spångbro,det var väl allt för idag. Som sagt underbettet är djävligt tydligt just nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0