Så är man hemma igen.

Har tagit en kopp fika,chattat på MSN med min svåger.Hundarna är rastade och nannalinnet är på,men jag känner mig för mycket uppe i varv för att lägga mig. Imorgon är jag ledig igen,jobbar varannan kväll den här veckan känns ok faktiskt. Signe ser mycket fram imot sin kryssning,kul för dem. Gråben strulade med rattlåset,så jag fick gå till jobbet(men tydligen var det jag som inte hade rätta knycken).För nu funkar det igen.Som sagt var så kom underbettet fram lite grann på jobbet,blir irriterad på när inte folk har framför hållning.Och så var det det där med att dokumentera,alltså skriva vad som har hänt och åtgärder. Jag har lärt mig att det är A och O.Det som inte dokumenterats har aldrig hänt,för att se det i bla anhörigas perspektiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0