Hemkommen.

Så nu har jag arbetat klart,är nu ledig i 2 dagar.Har plockat undan lite här på Konvaljevägen,och startat tvättmaskinen igen. Hundarna har varit ute,jag har plockat ögonbrynen. Ska ringa till frissan imorgon,ser ut som en rugguggla i skallen. Har även planer på att komma upp på motionscykeln. Maken sover,inatt var det rent fruktansvärt vad han snarkade. Funderar starkt på att sova någon annan stans. Har vallningar både på nätter och dagar nu,och sover gör jag inte kan jag säga. Min dotter håller på att planera en kryssning som hon vill göra tillsammans med Tina,då de fyller år på samma dag de två. Och naturligtvis så ställer moster och morbror upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0