Tisdag.

Min blogg gillar inte mig på kvällarna,kommer inte in så jag kan skriva inlägg.Blir så sur. Sover faktiskt mycket bättre nu skönt det! Är fortfarande seg av förkylningen men har fått ganska mycket gjort idag.Bytt lakan dammsugit skurat golv städat badrummet plockat med tvätt,fixat med blommorna. Signe har varit hemma idag med,men imorgon är det skola igen. Hon är lite sämre i sin mage(men det brukar ju bli så vid förkylning).Och så är det ju Aferes på tisdag. Hon fick kallelse till dietist igår,får ta upp det med Inger. Ska beställa en telefontid med Per Callen tänkte jag.Här på konvaljevägen skiner solen av och till nu. Imorgon ska jag jobba igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0