Söndag.

Ja så var helgen slut igen,rätt skönt faktiskt.Har städat igen såg ut som stampat lergolv överallt,får in allt när det regnar.Tvättat förstås,Signe har städat lådorna i badrummet.Har gjort en hårinpacking,lagat mat och utfodrat djuren precis som vanligt. Spökhelvetet kom fram när jag skulle ut med hundarna,tänker förstås på det som hände på vårdcentralen.Skola för Signe och jobb för mig imorgon,på Tisdag är det Aferes behandling,jag hoppar nog att följa med eftersom maken inte skulle ta ledigt hela dagen utan skall iväg och jobba igen sedan.Orkar inte med den stressen,och dessutom känns det så sjukt att bara sitta där vi pratar ju aldrig.Och Signe har ju Inger att prata med. Ska be Signe att hon frågar Inger om hon kan sätta upp en telefontid till per Callen. Pratar jag själv i telefonen,blir jag ju inte avbruten. Sedan på Onsdag ska Signe till Sös och ta influensavaccin(om det nu hinns med att åka tidigare från jobbet?) Enligt mig så var det skönare förut när vi hade sjukresor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0