Raportering till vårdcentralen.

Ringde och talade om blodtrycksvärdet,fick en lång föreläsning av sjukskötare Robert om vi verkligen hade gjort rätt där på hemmet ha ha. Men jag kunde nog övertyga honom om att vi kan ta sådana simpla saker som blodtryck. Jag har friserat mig lite här och var,samt fått på mig kläder. Och ni skulle bara veta vad fint jag har i mina gardrober nu.Det vart inte så mycket kvar i och för sig,men det ligger ju kläder som man aldrig använder. Signe är fortfarande trött,men har ätit och druckit nu. Och sedan ligger det ett par skor på lillan som ska hämtas ut,och det muntrar ju alltid upp!(hon är något besatt av skor den ungen). Tvättmaskinen och diskmaskinen går,och snart är det dags för Tusse att göra sitt på det stampade jordgolvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0