Onsdag.

Signe och jag sov länge idag skönt,Har färgat håret,fixat naglarna smort in den med olja och nagelbanscreme.Allt efter konstens alla regler,har varit iväg och handlat på lillan utan att spökena kom fram det tackar vi för! Tusse har gjort sitt jobb,bytt lakan i sängen,tvättat förstås.Ewa hade ringt jag hade visst missat något möte på jobbet?har ingen aning om vad det var för möte. Ja ja det gick nog utan mig också. Signe hade handlat en jätte fin klänning till på lördag,och fått ett par stövlar,och annat en flicka kan behöva av sin snälla moster. Biljetterna till Tokio hotel,hade morbror hämtat,hoppas hon riktigt uppskattar hur snälla de är mot henne. Jag är lite sur för att värmeljusen är slut,hur ska jag nu klara kvällen. I det stora hela har det varit en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0