Lördag.

Just hem kommen från arbetet,allt bara bra där även denna gång.Sessan blev jätte glad över ponchon jag stickat till henne,kul att kunna göra någon glad,har fått flera beställningar nu. Signe är på konsert på Hovet ikväll Muse? spelar,de har inte kommit hem ännu. Spöket har varit framma även idag på förmiddagen,blir helt slut,när det väl går över. Hundarna och jag har varit ute i regnet,och nu är myskläderna på,ska förtsätta läsa min bok,riktigt bra även denna(lite annorlunda mot det jag brukar läsa). Imorgon ska jag jobba igen,med nästan samma gäng,det känns bra. Signe har höstlov hela nästa vecka kul att ha henne hemma hela dagarna.Magen hennes är bättre igen tack och lov. Har börjat sticka på en halsduk,har ju inget mera garn till något större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0