Läkar besök.

Det fick riktigt bra att komma dit,träffade en läkare vid namn Omar efternamnet har jag glömmt. Men honom tyckte jag om det gick och prata med honom. Han konstaterade tyvärr något som jag förmodligen har haft på känn länge. Att mitt blodtryck var alldeles för högt. Ska ta massa prover,samt kolla blodtrycket en gång i veckan. Ja jag kännde mig väl omhändertagen. Sedan var det apoteket som gällde,även där gick det bra utan att spökenan kom fram. När jag ändå var i Nynäs så hoppade jag in på Kicks och köpte hårfärg också. Det växer ut på mindre än 2 veckor nu. Så nu har jag kletat in färg i skallen.Ska försöka på Signe att plocka mina ögonbryn också,om vi hinner före jag ska till jobbet. Mina böcker har kommit idag,så nu kan jag läsa igen jippi. Maken är ledig idag och håller på att sätta i fönster på vinden. Kan tänkas att jag också håller på att bli förkyld,känns lite konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0