Hemma med Gråben.

Kännde mig så glad och nöjd när jag kom hem,men Signe ska ju på Aferesbehandling imorgon,och då talade hennes far om för henne att han skulle minsann fråga om hon inte kunde få influensa vaccinet samtidigt,för det kostade bensin pengar och tid att åka in till stan två dagar i rad.Va fan!precis som Signe ska på någon djä nöjesresa eller? Och jag blir så arg på mig själv att jag inte vågar köra in till stan. Men nu får det bli ett slut på det här,man måste väl kunna få sjukresor av psykologiska själ också(om man säger som det är?) Men det andra att jag ville att Per Callen skulle ringa till mig var helt ok. Och hur tänkte han när han bara satt och tog imot allt som dr Finkel sa? Om Signe ska göra allt som man sa,så får maken bosätta sig på Sös. Jag borde inte skriva om det här på bloggen,men känner att jag måste få ur mig allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0