Hemma.

Gråben hade is på rutorna när vi skulle hem.Känner verkligen att jag inte skulle stressa som det blir när man har mycket att göra,men nu vet jag ju att det är blodtrycket som gör att jag blir så där konstig. Näsan rinner konstant nu och jag nyser och nyser.Men än så länge har jag inte feber eller så. Min dotter är hemma igen skönt det,nu vill hon att jag ska prata med hennes pappa om fryshuset,jag ser inga problem med det,det är väl bara att ställa upp och hämta mitt i natten. Det är väl bara att gilla läget,det kommer att bli flera gånger,och naturligtvis kan jag åka med. Men ingenting faller sig ju naturligt i den här familjen tyvärr. Hundarna har varit ute det var lungt på byn så här långt.Nattlinne morgonrock och tjocka strumpor är på kallt!. Snart väntar sängen och en bok av Åsa Larsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0