Fredag eftermiddag.

Jo nu har jag taggat ner igen,är fortfarande ensam hemma skönt. Har fixat som sjutton här på Konvaljevägen,rastat Tusse dammat skurat golv,och pyntat och donat här i regnet,för det är ju ett riktigt innesittar väder. Djuren har fått mat och är nöjda och glada Lillemor och Danne leker som attan nu. Det är så kul att de trivs så bra ihop.Skolkorten har kommit,och jag kan bara konstatera vilken otroligt vacker dotter jag har!.Har redan skickat två kort på posten till mina nära och kära. Mina underkläder har kommit bara det att jag var för tidig att hämta ut paketet,så går det när man inte läser vad som står på avin.Efter klockan 16 kan jag hämta det. Lägger upp lite bilder här nu. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0