Eftermiddag.

Min dotter har kommit hem frän skolan,hon sitter och pluggar hemskunskap nu. Jag har varit och handlat mjölk och lite annat. Har precis tagit en kopp fika och en kanelbulle det var gott. Idag fick det räcka med sopborsten,Tusse fick vila. Jag har hittat ett mönster på nätet på raggsockor,men det går väl lika bra som vanligt(min syster har ju försökt att lära mig sticka hälen ett antal gånger ha ha). Appråpå inget annat så lyckades jag få till fransk manikyr igår,tänk att det ska ta så lång tid att få naturliga naglar.Vad man håller på igentligen. Ska fortsätta sticka på en till poncho till en jobbarkompis,som har varit så snäll mot mig. Har fått så mycket beröm för den gråa som jag gjorde till mig själv,sånt är kul. Imorgon bitti ska jag till vårdcentralen och ta prover,och kolla om blodtrycket har gått ner något eller om jag måste höja dosen. Har lärt mig att uppskatta när Signe och jag är ensamna på kvällarna,när maken jobbar över,lungt och skönt inga utbrott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0