Blodtryckskontroll.

Ja nu vet jag inte vad jag ska tro?Ewa jobbade ikväll och hon skulle ta mitt tryck,och jag hade noga talat om för henne nu gör vi det,och det kommer att vara skithögt,men så talar vi inte mer om det. Jag sagt och gjort,Ewa är dessutom en människa som jag känner mig alldeles trygg med. Hon tog blodtrycket 2ggr med den moderna apparaten,och sedan 2ggr med den gammla hederliga apparaten.Och alla 4ggr visade 120/75. Vi skrattade dessutom så vi låg dubbla eftersom jag råkade få min hand på ett onämnbart ställa,samtidigt som jag tjatade om att trycket måste vara högre. Antingen har tabletten gjort att trycket har gått ner,eller så har jag helt enkelt inte högt tryck.Får ringa till dr Omar och höra mig för. Ett långt inlägg om en blodtryckkontroll,men men. Och jag behöver väl inte tala om att vi hade roligt på arbetet,samt att allt flöt på som det skulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0