Åter en höstkväll.

Har ätit ungsstekt falukorv och potatis till middag.Plockat undan efter det.Tvättmaskinen går,hundarna har varit ute och myskläderna är på. Min dotter har provat sina kläder hon ska ha på lördag,hon kommer bli så vacker. Ett stort tack till våran alltiallo Heggan,för hjälpen med att lägga upp klänningen. Får nog ta ledigt från jobbet och stå utanför med hagelbössan på lördag ha ha. Har ökat min medicin igen efter att ha provat att sänka,få se om det blir någon skillnad.Ska ta blodtrycket igen imorgon och ringa vårdcentralen. För övrigt så ska Signes doktor ringa till mig imorgon,få se om vi kan få någon klarhet,eller det är väl inte mycket att diskutera kan ja tro,om inte han har några andra synpunkter. Tydligen är det Haninge centrum med kompisar imorgon för min dotter,kul att hon hittar på saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0