Ok nu taggar vi ner här.

Tillbaka på ruta ett.Panikångest är själens sätt att säga ifrån,att någonting är fel. Ja det vet jag ju redan,panikångest ger en massa kroppsliga symtom,så som hjärtklappning,yrsel,overklighetskänslor,darrningar,svettningar osv osv. Japp det visste jag också. Nu har jag kommit så långt att jag gått in på nätet och kollat sidor om KBT,nu ska vi se om jag kommer ihåg något,och kan ta till mig det,jag lärde mig hos Hanna(yrvädret)för några år sedan. Har börjat från och med idag,var till lilla affären,ett rent helvete var det igen.Men jag försökte tänka den där stoppskylten för mig själv,och inte lägga på skrämmande tankar. Ok jag darrade lite när jag skulle betala,men såg killen det?nä tror inte det han tänkte nog bara på att han skulle få gå hem snart. Så vad tror ni orkar ni följa med på min resa tillbaks på banan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0