Onsdagskväll.

Skriver sent ikväll,har jobbat mycket att göra där nu,knappt man hinner med det som ska göras. Har kännt mig så trött i några dagar nu,sov dessutom dåligt inatt. Min faster hade ringt hit,när jag var på jobbet.Hade väl sett mammas dödsannons i tidningen antar jag. Jag har ju ingen kontakt med henne heller nu för tiden. Men begravningen ska ju vara bara för oss inom familjen,så det är inte mycket att orda om. Prästen skulle komma nu på fredag. Annars så är jag lite less på en jobbarkompis,som strular med allt möjligt. Man kan undra hur folk orkar hålla på. Och man får sig en tankeställare vilket bra liv man lever i förhållande till hur andra har det. Min dotter verkar må bra nu,orkar med skolan,vara med kompisar och så. Det är ju det som är absolut viktigast,att hon har det bra. Få se om vi kommer igång att renovera hennes rum snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0