Måndagskväll.

Så var det kväll igen.Har jobbat kände mig jätte irriterad på det mesta på jobbet. Kaos helt enkelt,men som tur var jobbade jag med min bästa jobbarkompis så det flöt på ändå. Men jag vet inte riktigt hur det är ställt med mig nu för tiden? får liksom inte något gjort här hemma. Kommer aldrig i säng,och när jag väl är i sängen kan jag inte sova. Är inte nöjd med hur jag ser ut,och allt jag sätter på mig är bara fel. Trivala saker igentligen,det viktigaste är att min dotter mår bra. Hon har sportlov nu skönt för henne att få lite ledigt. Kommer heller inte mig för att röra på mig,sitter som en budda bara. Imorgon är jag ledig,och på onsdag har vi planeringsdag på Nynäsgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0