Hunden opererad.

Oj det har varit en lång dag,jag kunde inte sova något inatt som var,pga att jag måste kolla Danne hela tiden. Så kl 10 bar det iväg till vetrinären här i Nynäshamn,väl där tog de en röntgenbild, som visade att det antagligen var för kompliserat för dem. Så vi fick åka vidare till Södra djurkliniken istället. Där fick vi sitta och vänta förstås,för de hade ju inte räknat med att vi skulle komma. Vetrinären sa att de troligen skulle behöva göra en fistel. Min semester från jobbet hade inte beviljats,så det var bara att fortsätta till jobbet ca 3 timmar försent. Min jobbarkompis hade varit snäll och fixat mat till mig,och jobbat undan så gott hon kunde. Så nu är jag hemkommen från mitt arbete och alla tanter och farbröder ligger och alla har fått sina mediciner. Och Danne är opererad,de behövde inte göra någon fistel.De plockade ut 10 st njurstenar,och han mår bra igen. Har vi tur så får han komma hem imorgon. Pust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0