Tisdag.

Nu var det ett tag sedan jag skrev,bloggtorka kallas det visst.Har precis kommit hem från jobbet,arbetade med Mirja ikväll hon var nedstämd för en sak stackarn. Hundarna och jag har varit ute 10 grader kallt har vi här på Konvaljevägen denna afton. Är så glad för min dotters skull,samt att hon är så modig och stark.Igår hände det något stort i hennes liv,och jag hoppas det fortsätter. Undrar hur man gjorde förr när man inte kunde skicka sms?. Tydligen fås det besök på nyårsafton,jag ska jobba men är ju hemma vid halv tio igen. Men för Signes skull är det ju jätte trevligt att det händer något för vi är ju inte speciellt roliga. Jag är också så tacksam över att få dela din glädje,och att du pratar med mig så öppet Signe (Älskar dig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0