Sunnerbo.

Att ett så gemytligt ställe ibland kan te sig som rena akutmottagningen,det är sånt som man glömmer bort. Men ikväll var det faktiskt så,har hållit på med sjuksköterskeuppgifter hela tiden. Beredskapssjuksköterskan hade jag nada hjälp av kan jag säga.Fick gå genom kontakter för att få till det bästa för den boende(fan att det ska behöva funka så inom svensk äldreomsorg). Ja ja nu är jag hemma igen,men helt slut,tack och lov så är jag kolugn när det gäller saker som händer inom mitt yrke. Hundarna och jag har varit ute i regnet,och jag har tagit en dusch igen,det behövdes efter kvällens bravader. Nattlinnet är på och nu ska jag sticka en stund innan jag går och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0