Snöigt.

Ja denna tisdag vaknade man upp till snöande,fikade som vanligt duschade och fixade till mig,känner mig så trött för att jag inte sover ordentligt. Var på bibblan före jobbet och hämtade böcker som jag beställt.På vägen dit slog jag på rumpan,men gjorde inte illa mig. Klockan 14 var det möte på jobbet om MRSA,känns ok att få veta lite mera om det. Kvällen flöt på bra jobbade bla med Birgitta,planerade lite för jul och nyår. Signe kom till jobbet för att hon skulle träna i snöyran. Nu är jag hemma igen,hundarna och jag har varit ute det snöar fortfarande för fullt, Danne tycker det är kul. Nu ska jag gå och lägga mig och försöka somna(kan någon slå mig i skallen kanske?) För imorgon ska jag ju upp tidigt för besök på bup i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0