Onsdag.

Sov jätte gott och länge,har svårt att komma igång,fikade strosade runt. Hämtade ved och eldade kallt som attan.Tusse har varit framme,tvättmaskinen går varm. Djuren har fått mat,Danne är rädd för smällarna de skjuter,men det är inte så farligt med smällare än.Vi har ätit pizza till middag Signe ville ha det. Jag har precis duschat och gjort lite kroppsvård,målat naglarna. Nu sitter jag här med alla ljus tända,ska snart lägga mig och läsa håller på att läsa om Normalmstorgsdramat intressant faktiskt. Imorgon ska jag jobba,vi ska duka med vita dukar och fin servisen,det serveras smörgåstårta och vin eller cider. Signe får stor främmande igen,så kul för henne.Mn jur gör man tar fram ett täcke säger att det finns en säng på vinden,och sen går och lägger sig ha ha. Man kan ju inte kasta ut stackarn efter midnatt i 10 graders kula eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0