Lördag.

Sov faktiskt gott inatt skönt!Maken och Signe hade åkt och handlat skönt att Signe fick sina julklappar inhandlade. Jag har städat åt gojsen,tvättat förstås,rastat Tusse,skurat golv samt badrum. Pyntat lite mera,åkte till plantshopen och inhadlade lite blommor så jag har gjort 2 julgrupper har även handlat lite mera julklappar. Min vana trogen var jag ut och plockade tallris i mörkret,som jag ställde brevid min nyköpta lyckta. Har även gjort en snölyckta fint värre blev det,men det ser ut som den ska snöa ner. Hua vad det vräker ner. Nu ska jag duscha och göra lite kroppsvård tror jag och sen ska jag nog sticka en stund igen.Efter det väntar boken som jag började på igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0