Julafton.

Jag lite julstämmning har vi ju med all snö,på förmiddagen idag hade vi lite klappsutdelning här på konvaljevägen.Spikmatta fick både Signe och jag(verkar vasst) Signe var så vacker när hon var färdig stylad,tänk att hon är en avkomma av mig. Makens chef var här med en fin julgrupp.Signes bror ringde och önskade god jul. Lillemor och Danne fick varsitt ben,och gojorna fick russin.Maken och Signe begav sig till fam Axelsson och jag begav mig till Sunnerbo.Det var många boende som var hemma hos sina anhöriga,men de som var kvar fick en trevlig stund framför Kalle anka med godis,snaks och vin eller cider alt julmust för det som ville ha. Vi personal hade tid att äta lite julmat tillsammans,och alla var glada och trevliga. Jag fick en jätte gullig tygtomte av min bästa Ewa,och Signe fick också en julklapp från henne. Hundarna och jag har varit ute,det verkar helt ok med Danne nu skönt. Nu har jag duschat igen och satt på mig min nya röda morgonrock. Det har varit en bra dag tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0