Hemma igen.

Det snöade lite när jag gick hem,men det är ju plussgrader så det blir väl inget. Vad det skulle vara bra för att snön som kom igår skulle töa bort igen kan man ju undra. Jobbade med Mirja(prästfrun även kallad)ikväll,allt flöt på vi hade roligt,och det var trevligt att arbeta igen. Fick hjälp av Sussi med heroma. Nu har dogsen och jag varit ute,jag har målat min dotters naglar.Nannalinnet är på. Förut ikväll var jag inne hos en boende som jag är kontaktperson till,och kollade på alla hennes tomtar,vi delar den passionen hon och jag.Förästen har vi mycket vi delar hon och jag,tycker så mycket om henne. Imorgon är jag ledig,jobbar på tisdag igen,måste gå och hämta mina böcker på bibblan på tisdag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0