Dan före dan.

Sov skit risigt igen,segade mig upp fikade.Tog fram Tusse en sväng,plockade in tvätt och plockade lite här och var. Maken kom hem tidigt han och Signe åkte och handlade igen,jag duschade och fixade till mig.Sedan var det dags att gå och jobba,det plogas så djä dåligt så det är ett steg fram och ett tillbaka. Jobbade med Frida ikväll,fick ett litet paket av en boende,jag har inte öppnat det än,men det hon skrivit utanpå gjorde mig jätte glad och rörd. Hundarna och jag har varit ute nu när jag kommit hem igen.Vet inte riktigt men eventuellt har Danne fått tillbaka sin njursten kul i jul. Maken sover framför tvn.Signe har ialla fall visat sig. Nu är det bok som gäller. Önskar er alla en riktigt trevlig julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0