Annandagjul.

Sov gott,maken och Signe begav sig till Nacka de skulle till Signes kusin Johan och göra något.För Signe väntade nog en del shopping också för julklapps pengarna. Jag har haft det så mysigt för mig själv,Tusse har varit framme,bytt lakan i sängen,tvättat och plockat undan.Byggt upp min snölyckta igen,ska det vara så svårt att få den att inte gå sönder?.Skottat lite snö,för det snöar även nu på Konvaljevägen. Djuren har fått mat,jag har tvättat håret,och nu är alla ljus tända igen hoppas de kommer ihåg att köpa nya värmeljus åt mig annars blir jag inte glad. Danne har varit ute och skuttat runt i snön,det tycker han om.Sitter nu och fikar och lyssnar på lugna favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0