En omtummlande kväll.

Jo då Tusse fick en promenad inne i huset till slut.Jag har till och med lagat mat idag,brukar maken göra annars. Sedan tog vi i tu med det som måste göras,det började rätt ok innan personen som kränkt oss kom hem,sedan blev det värre.Vi blev utslänga!tillsagda att vi kunde gå därifrån.Första gången i mitt snart 50åriga liv som jag har blivit utslängd från någons hem faktiskt Mycket ska man vara med om,men hur som haver så känns det väldigt bra att vi åkte till famlijen,och framför allt är det skönt att Signe inte är arg eller lessen på oss. Hon sa förut"Mamma du ägnde ju ut honom totalt". Vi ska nog inte ha något med den famljen att göra mera. Denna famlij är kristen,jag måste ha sovit de gånger jag varit i kyrkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0